Aby zapewnić Państwu miłą współpracę, zachęcamy do zapoznania się z informacjami przed zakupem asortymentu.

Naszą ofertę kierujemy głównie do odbiorców hurtowych:

  • » księgarń i sklepów branżowych,
  • » parafii,
  • » duchowieństwa i katechetów,
  • » szkół i przedszkoli.

Wszystkie ceny podane na naszej stronie internetowej są cenami hurtowymi brutto (tj. zawierają podatek VAT).

Jeżeli zamówienie jest złożone przez odbiorcę detalicznego, wówczas do cen hurtowych doliczamy 20% marży na zakup wybranych produktów.

Zamówione artykuły wysyłamy za pomocą:

  • » Poczty Polskiej,
  • » firmy kurierskiej DPD.

Przesyłka może być pobraniowa, jak również jest możliwość przedpłaty na wskazane przez nas konto (proces realizacji transakcji wydłuża się o czas zaksięgowania opłaty).

KOSZTY KURIERA - PRZESYŁKA + PAKOWANIE

  • » przesyłka do 30 kg - 18,00/ przelew 24,00/ pobranie
  • » przesyłka do 30 kg tzw. BEZPIECZNA z dodatkowym ubezpieczeniem:
    - 60,00 / pobranie - przesyłka o standardowych rozmiarach,
    - 80,00 / pobranie - w przypadku pakowania FIGUR powyżej 90 cm

KOSZTY POCZTY - PRZESYŁKA + PAKOWANIE

  • » przesyłka listowa nierejestrowana do 300 gram - 7,00/ przelew
  • » przesyłka do 5 kg - 18,00/ przelew, 24,00/ pobranie
  • » przesyłka 5-20 kg - 28,00/ przelew, 32,00/ pobranie

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli produkt ma wadę fizyczną ukrytą zmniejszającą jego wartość lub użyteczność. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady fizyczne ukryte, które powstały po wydaniu produktu Zamawiającemu.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy.

Zamawiający nie może odmówić przyjęcia nieodpłatnej naprawy, jeżeli gwarantuje ona pełne przywrócenie zareklamowanemu produktowi należytych właściwości użytkowych.

W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, prosimy o spisanie w obecności doręczyciela stosownego protokołu szkody. Następnie prosimy o przesłanie zakupionego towaru wraz z protokołem na adres Hurtowni. Reklamacje nie zawierające protokołu nie będą rozpatrywane.

O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji, osoba reklamująca zostanie poinformowana drogą mailową lub telefoniczną.

Koszt przesyłki reklamowanego produktu pokrywa Zamawiający.

Przesyłki z reklamowanym produktem przesłane za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ ze względu na fakt, że tworzymy HURTOWNIĘ, a nie SKLEP detaliczny nie przyjmujemy zwrotu czy wymiany produktu na inny.

Opłatę za produkty oraz przesyłkę dokonuje się w momencie odbioru paczki (przesyłka pobraniowa) lub przelewem na konto wskazane w procesie transakcji.

Wszystkie ceny podane na naszej stronie internetowej są cenami hurtowymi brutto (tj. zawierają podatek VAT).

Jeżeli zamówienie jest złożone przez odbiorcę detalicznego, wówczas do cen hurtowych doliczamy 20% marży na zakup wybranych produktów.

Pełna oferta sprzedawanych produktów przedstawiona jest w katalogu PDF. W tym też miejscu jest najbardziej aktualna oferta sprzedaży (dostępność produktu i jego cena). Zawartość katalogu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego, a pełni jedynie rolę informacyjną.

Dostępność zamówionych produktów, jak i ich ceny potwierdzamy drogą mailową lub na wskazany podczas składania zamówienia numer telefonu.

W przypadku braku towaru w magazynie po przyjęciu zamówienia przez Hurtownię, Klient jest o takim braku zawiadamiany. W takim wypadku obie strony ustalają nowy termin dostawy zamówionego towaru, bądź możliwość dostawy produktu zamiennego. Klient ma również możliwość rezygnacji drogą elektroniczną ze złożonego zamówienia.